מעלית שעולה או מעלית שיורדת? ככה בוחרים מעלית למסכים
קטגוריה: עיצוב פנים

מעלית שעולה או מעלית שיורדת? ככה בוחרים מעלית למסכים

אחד הטרנדים החוויתיים שתמיד צועד קדימה מבחינת הטכנולוגיה יהיו מסכי הטלוויזיה. הם הופכים להיות דקים יותר, קלים יותר, חדים יותר ומשוכללים יותר. אם בעבר היחסית לא רחוק המסכים היו שוקלים 50 קילוגרם וצפונה הרי שהיום המשקל המרבי לא יעלה על 5 - 10 קילוגרמים. במקביל לשינויים שעוברים מסכי הטלויזיה גם המתקנים למסכים לא מפסיקים לעבור התפתחויות ושינויים וכיום נוכל למצא מתקנים צ
...

עיצוב חנויות מוכר עם מסר חד וברור

היום כבר כל בעלי העסקים יודעים כי קיימות שתי שיטות קלאסיות להגדלת כמות המכירות: השיטה הראשונה היא שבירת השוק עם מחירים נמוכים מהמחירים של המתחרים, השיטה השנייה היא עיצוב חנויות נכון ומקצועי. אם העסק שלכם אינו נהנה ממכירות רבות זה הזמן לעשות בדק בית, להביט פנימה ולבחון אפשרויות חדשות לעיצוב החנות עם מעצבת מקצועית.

עיצוב הוא הרבה יותר מתחביב, עיצוב חנויות הוא מקצוע לכל דבר, בעלי המקצוע יוכלו לתרום לכם משמעותית בבחירה נכונה של ריהוט, מידוף, שילובי צבעים, מיקום הפריטים, תאורה, יתר על כן, עם עיצוב חנויות מקצועי יש לכם הזדמנות להעביר ללקוחות שלכם מסר חד וברור, עם מסרים ברורים של שיווק תצליחו להגדיל את ההכנסות ואת היקף המכירות.

מתי כדאי לעצב מחדש את העסק?

עיצוב חנויות ראשוני מבצעים עם פתיחת העסק, בהמשך הדרך יהיו שלבים בהם יהיה עליכם לרענן את עיצוב בית העסק. אם אתם חוששים כי התדמית שלכם מעט מיושנת זה הזמן לחדש את העיצוב. אם אתם סבורים כי עיצוב חנויות הוא הוצאה מיותרת ואנכם מבינים מדוע בעלי חנויות משקיעים סכומים גבוהים בשיפוצים לחנות ועיצוב מחדש, כדאי לכן לבחון את הרווחים הצפויים להם טרם ביצוע השיפוץ ולאחריו.

טיפים של עיצוב חנויות מקצועי

כאן תוכלו למצוא טיפים ראשוניים של עיצוב חנויות בצורה כללית, הטיפים האלו הם טעימה ראשונית ואינם מחליפים התייעצות עם מעצבת פנים שמתאימה בעבורכם תכנית עיצוב על פי מיתוג העסק, תדמית, אפיון קהל היעד ושאר צרכים וציפיות.

  • עיצוב חנויות הוא הרבה יותר מבחירה של צבע לקיר או נברשת יוקרתית, עיצוב פנים לחנויות הוא שפה באמצעותה ניתן להעביר מסרים לקידום העסק ושיפור המכירות.
  • עיצוב נכון לחנות יהפוך אותה מזמינה יותר, העיצוב הנכון יזרים אל החנות יותר לקוחות ויכוון את התנועה שלהם בתוך החנות אל האזורים הרצויים. בעזרת מעצב פנים תצליחו להעניק ללקוחות שלכם חוויה חיובית יותר, חוויה שתסתיים עם רכישת מוצרים.
  • העיצוב תומך בתהליכי המכירה אך אינו מחליף שירות אדיב ומקצועי, עובדים נחמדים עם חיוך ישלימו את החוויה בעבור הלקוחות שלכם.
  • בכל שיטוט במרכז קניות אנו מפעילים את כל החושים שלנו, אנו קולטים מסרים סמויים ומידע ללא הרף, חלק ניכר מהמידע הזה הוא מידע ויזואלי עליו ניתן להשפיע בעזרת עיצוב.