סלון מעוצב עם מסך תלוי
קטגוריה: עיצוב פנים

סלון מעוצב עם מסך תלוי על מעמד לטלוויזיה

מעצבים מחדש את הבית שלכם? מעוניינים לרענן את הבית עם טכנולוגיה חדשנית שתשנה את האווירה? ובכן, בעזרת מעמד לטלוויזיה יש באפשרותכם להשפיע על כל עיצוב חלל הסלון, חדר האורחים או כל חלל אחר אליו תרצו להכניס תחושה חדשנית ויוצאת דופן. ישנם המון סוגים שונים של מעמדים לטלויזיה וככל שהזמן מתקדם נוספים עיצובים וטכנולוגיות חדשות שיכולות לשדרג את הסגנון העיצובי של החלל הפרטי שלנו או להשתלב בו.

כל הטיפים לתיקון הרכב עם ספריי צבע לפי מספר

מבין כל הדברים הקטנים שמרגיזים ללא ספק השריטות הקטנות שמגלים אותם כאשר מגיעים לרכב הם המרגיזות ביותר. לא משנה מה הגורם או מה הסיבה לראות חריץ על הצבע גורם לנו למורת רוח כזו שאנו כמעט מייד ממהרים לחפש דרך לתקן את השריטה. אולם חשוב לדעת כי יש שריטות שלא צריך בכלל לתקן הן כאלו קלות שמספיק לעשות קצת פוליש והן נעלמות. אולם לא אחת השריטות קצת עמוקות יותר והתיקון שלהם יכול להתבצע על ידי שימוש עם ספריי צבע לפי מספר. התיקון מתבצע בצורה פשוטה על ידי התזה. חשוב לשמור על כמה כללי צביעה על מנת לקבל תוצאות איכותיות וללא נזילות. ננסה להסביר כיצד ניתן לצבוע עם ספריי צבע לפי מספר ולהסתיר שריטות קלות בצבע הרכב.

צובעים בקלות עם ספריי צבע לפי מספר

כבר אמרנו  ששימוש עם ספריי צבע לפי מספר הינו פתרון מעולה לתיקון של פגמים קלים, בנוסף יש חשיבות רבה לבחירת גוון נכון וזאת על מנת שתוכלו לבצע תיקון שלא יבחינו בו. אם מדובר על תיקונים קלים יש צורך להתאים לפי טבלת המספרים של הרכב את הספריי הנכון אחרת ירגישו את ההבדלים. כאן חשוב לציין כי לכל רכב יש מספר וגוון קבוע הרשום בספר הרכב או על השלדה שלו, הסיבה לרישום הצבע באה למנוע מצב של אי תאימות בין הצבע המקורי לצבע החדש איתו צובעים ובמיוחד לתת מענה במקרים של צורך בתיקון אחרי תאונה. יתרון חשוב שיש לשימוש עם ספריי צבע לפי מספר או בכלל הוא שכל אחד עם קצת חוש טכני יכול לבצע את החידוש לצבע כל עוד נשמור על כמה כללי אצבע שיעזרו לנו לקבל תוצאה מושלמת.

טיפים לצביעה מושלמת עם ספריי צבע לפי מספר

אמנם צביעה עם ספריי צבע לפי מספר אינה בדיוק כמו לגשת לצבעי רכב או פחח אך ללא ספק ניתן לקבל תוצאות לא רעות בכלל כל עוד נשמור על כמה כללים:

אבחון הבעיה

חשוב להבחין בין שריטה קשה לקלה או קלה מאוד הקשות מחייבות בעל מקצוע מיומן, הקלות ניתנות לטיפול עצמי והקלות ביותר ניתן להסיר על ידי פוליש. אם השריטה שלכם אינה חמורה כדאי שתנסו לטפל בה בעצמכם, סביר להניח שתצליחו וזה ייקל לכם פחות זמן.

ניקיון השטח

שלב שני הוא הכנת השטח לצביעה וזה כולל הסרת מדבקות, שיירי צבע או קילופים וכמובן ניקיון ייסודי של שמנים ולכלוכים. הקפדה על הניקיון תבטיח לכם צביעה חלקה וללא גבשושיות.

הגנה על הסביבה

על מנת לא לפגוע בסביבה אותה אתם לא צובעים מומלץ לכסות אותה בניילון למניעת התזות מיותרות. כמו כן כדאי שאת הצביעה תעשו במקום סגור ללא אבק ורוח.

אופן ההתזה

להבדיל משיטות צביעה אחרות להתזה יש תופעה של נזילות, אם אנו מתיזים עם ספריי צבע לפי מספר או כל תרסיס אחר עלינו לבצע זאת תוך כדי תנועת היד על מנת למנוע נזילות  ואם כבר יש נזילה נסו לא להתפתות ולנגב אותה לגמרי, נגבו רק את החלק שלא היה מיועד לצביעה. לאחר ייבוש מלא שייפו את הנזילה והתיזו מחדש על מנת להשלים את החסר.

סיום וייבוש

המתינו בסבלנות לפחות 24 שעות לייבוש והתקשות מלאים, התיזו בסיום ספריי לכה על מנת להחזיר את הברק לצבע, ותתחדשו.